Sniffer Gate biedt bedrijven van alle groottes 'Expert' analyse voo..

Datum nieuwsfeit: 04-02-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Sniffer Gate biedt bedrijven van alle groottes 'Expert' analyse voor netwerkproblemen en -prestaties

Integratie met Micromuse's Netcool Suite zorgt voor snellere responsetijd en verhoogde netwerkuptime

4 februari '02 -- Sniffer Technologies, onderdeel van Network Associates (Nasdaq: NETA), introduceert Sniffer Gate, het eerste product dat kleine, middelgrote en grote bedrijven 'Expert' analyse voor netwerkproblemen en -prestaties biedt. Sniffer Gate is een oplossing die bedrijfskritieke informatie naadloos samenvoegt, prioriteert en van een groep Sniffer Distributed stations naar Micromuse's Netcool/OMNIbus(TM) console display brengt. Micromuse (Nasdaq: MUSE) levert software voor de garantie van diensten en bedrijfsvoering.

Deze aankondiging ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen