Mediargus breidt samen met de technologie van Info2clear haar die..

Datum nieuwsfeit: 04-02-2002

Mediargus breidt samen met de technologie van Info2clear haar diensten aan informatiegebruikers verder uit

Brussel - Info2clear, het eerste Europese bedrijf dat de mogelijkheid biedt om auteursrechten op digitale informatie te beschermen tegen illegale reproducties, kondigt vandaag een overeenkomst aan met de digitale persdatabank Mediargus. Sinds kort is het mogelijk bij Mediargus om toegang te krijgen tot de databank en daar artikels te raadplegen tegen betaling.

Mediargus is een initiatief van de Vlaamse dagbladuitgevers dat de steun van de Vlaamse overheid geniet. Mediargus biedt de professionele informatiegebruiker een betalend digitaal overzicht van het perslandschap in Vlaanderen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen