Eurosport op kabel Berkel en Rodenrijs

Bron: UPC N.V.

UPC N.V.

Eurosport in Berkel en Rodenrijs

Rotterdam, 4 februari 2002 Op 5 februari 2002 wordt Eurosport tijdelijk aan het televisiepakket in de gemeente Berkel en Rodenrijs toegevoegd. Het is UPC gelukt deze zender voor het begin van de Olympische Spelen via de kabel door te geven.

Hoewel Eurosport ook via UPC Digital te ontvangen is, wordt deze zender tijdelijk ter kennismaking in het analoge standaardpakket doorgegeven. Dit maakt onderdeel uit van een overeenkomst die UPC met Eurosport heeft gesloten. Eurosport is vanaf 4 februari 2002 te ontvangen op kanaal 63-, frequentie 805.25 MHz.

Meer informatie
Voor meer informatie kunnen abonnees bellen met het Contact Center op telefoonnummer 0900 15 80 ( 0,10 per minuut).

UPC Nederland
UPC Nederland is onderdeel van het beursgenoteerde United Pan-Europe Communications N.V. (Euronext Amsterdam: UPC en NASDAQ: UPCOY) en is met zo'n 2,3 miljoen klanten de toonaangevende aanbieder op het gebied van geavanceerde media- en telecommunicatiediensten in Nederland. Op de consumentenmarkt voert UPC Nederland diensten op het gebied van internet (chello), telefonie (Priority Telecom) en radio & tv. Hiervoor beschikt UPC Nederland in Noord-Holland, Zuid-Holland, Friesland, Gelderland, Flevoland en Noord-Brabant over hoogwaardige breedbandnetwerken.

www.upc.nl persberichten eurosport in berkel en rodenrijs
Laatste wijziging sinds: 04.02.2002

UPC 2002