Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Wanadoo stemt productaanbod af op surfgedrag

Datum nieuwsfeit: 05-02-2002
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten

Ingezonden persbericht

Wanadoo stemt productaanbod af op surfgedrag

Twee nieuwe inbelproducten bieden kostenvoordeel en grotere keuzevrijheid aan internetgebruiker

Amsterdam, 5 februari 2002 - Wanadoo breidt haar aanbod uit met twee nieuwe inbelproducten: Wanadoo Budget Plus en Wanadoo Budget. Deze pakketten zijn volledig afgestemd op het individuele internetgedrag van consumenten. Zij hebben hiermee de vrijheid een pakket te kiezen dat past bij de hoeveelheid tijd die ze besteden op het internet en het moment waarop ze gebruik maken van het web. Iedereen die kiest voor Wanadoo Budget Plus of Wanadoo Budget, krijgt respectievelijk 25 of 10 procent ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie