2e Kamer 87.813 handtekeningen van Amnesty in ontvangst

Amnesty International

Persbericht Amsterdam, 04-02-2002

Nederland
Tweede Kamer neemt van Amnesty International 87.813 handtekeningen voor een Coalitie voor Mensenrechten in ontvangst.

Op woensdag 6 februari 2002 neemt Jaap de Hoop Scheffer, voorzitter van de Vaste commissie voor Buitenlandse Zaken van de Tweede Kamer, 87.813 handtekeningen in ontvangst van Lilian Gonçalves-Ho Kang You, voorzitter van de Nederlandse afdeling van Amnesty International. De overhandiging vindt plaats tussen 12.15 en 12.30 uur in de hal van de Tweede Kamer.

Tussen 10 december en 31 december 2001 voerde Amnesty International een landelijke actie voor een Coalitie voor Mensenrechten. Het ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen