Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Jeugd vindt niet-roken stoer

Datum nieuwsfeit: 05-02-2002
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten

Ingezonden persbericht


...maar ik rook niet -campagne effectief



Jeugd vindt niet-roken stoer

Den Haag, 5 februari 2002 '..maar ik rook niet', de jongerencampagne van DEFACTO, is uiterst succesvol en effectief gebleken: jongeren vinden niet-roken beduidend stoerder dan voor de campagne het geval was.

Dit blijkt uit een effectmeting die DEFACTO door het NIPO heeft laten uitvoeren naar aanleiding van de afronding van de jongerencampagne '..maar ik rook niet' . Deze heeft gelopen van september 1998 tot en met november 2001.

DEFACTO verwacht dat de effecten van '..maar ik rook niet' in de toekomst zullen ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie