Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Target onderzoekt imago DM branche & criteria bureauselectie

Datum nieuwsfeit: 06-02-2002
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten

Ingezonden persbericht

Opdrachtgevers tevreden over hun DM bureau
Target onderzoekt imago DM branche en criteria bureauselectie

Amsterdam, 6 februari 2002- Target Interactive Communication, onafhankelijk full service direct marketing bureau, heeft onlangs een anoniem onderzoek afgesloten naar het imago van DM bureaus en naar de criteria waarop opdrachtgevers een DM burau selecteren. Belangrijkste conclusies uit dit onderzoek zijn dat gespecialiseerde DM bureaus een hoog aanzien hebben bij hun opdrachtgevers en dat goede referenties en branche exclusiviteit belangrijke criteria zijn bij de bureauselectie.

Mede dankzij ontwikkelingen op IT gebied is DM inmiddels in alle branches doorgedrongen. Het ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie