Bijdrage pvda aan debat wijziging grondwet inzake onderwijs

Datum nieuwsfeit: 06-02-2002
Bron: Partij van de Arbeid

Partij van de Arbeid

Den Haag, 6 februari 2002

BIJDRAGE VAN SHARON DIJKSMA (PvdA) AAN HET PLENAIR DEBAT OVER DE GRONDWETSWIJZIGING BIJ DE BEPALINGEN INZAKE HET ONDERWIJS (28 081)

Interzuilaire samenwerking tussen scholen biedt niet alleen mogelijkheden om scholen te behouden, maar kan ook en vooral het onderwijsaanbod in de regio versterken. Deze samenwerking is niet uitsluitend denkbaar tussen bijzondere scholen die zich rekenen tot verschillende denominaties, maar ook tussen één of meer bijzondere scholen en een openbare school.

Vandaag vergadert de Tweede Kamer over een grondwetswijziging die het wettelijk nader mogelijk maakt dat scholen van ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen