Tsjechische delegatie bezoekt Leiden

Datum nieuwsfeit: 06-02-2002
Bron: Gemeente Leiden

Datum: 20020206 Titel: Tsjechische delegatie bezoekt Leiden Arnold zegt: Gemeente Leiden, index Titelbalk gaf: WebMan: Tsjechische delegatie bezoekt Leiden

Gemeente Leiden

Tsjechische delegatie bezoekt Leiden

Woensdagochtend 6 februari a.s. om 9.30 uur ontvangen burgemeester J.K.T. Postma en wethouder J. Laurier (Internationale Betrekkingen) een delegatie van 24 Tsjechische ambtenaren en welzijnswerkers op het Stadhuis te Leiden. De delegatie is op uitnodiging van de Vereniging Nederlandse Gemeente voor een studieweek in Nederland en bestaat uit hoofden van sociale diensten en welzijnswerkers uit een aantal steden en regio's in Tsjechië.
In de studieweek bezoekt de delegatie een aantal ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen