Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Autodrop's pas-oppie actie heeft winnaar

Datum nieuwsfeit: 07-02-2002
Vindplaats van dit bericht
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

CONCORP BV

Lekkende dijken?

Lekkende dijken?

Autodrop heeft een speciale pas-oppie actie! In alle verpakkingen van Autodrop vind je namelijk een speciaal door Toon van Driel ontworpen pas-oppie. Heb je drie pas-oppies verzameld, dan heb je recht op één van de originele prijzen. De eerste pas-oppie van de .Gouden Bedelende Beer., die recht geeft op de hoofdprijs (een echt verkeersbord met een door jou bedachte illustratie), is door Els van Dijk uit Alphen aan den Rijn gevonden! Het door Toon van Driel geïllustreerde verkeersbord met het thema .Lekkende Dijken. wordt donderdag 7 februari 2002 om 15:00 feestelijk overhandigd door Autodrop.


---

----
Voor vragen en/of inlichtingen betreffende bovenstaand persbericht kunt u contact opnemen met:
Nedan Zoetwaren BV
Inge Arts (Product Manager)
tel.: 013 - 52 333 00
fax: 013 - 52 333 55


05 feb 02 17:31

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie