Presentatie Register Commissarissen en Toezichthouders

Datum nieuwsfeit: 07-02-2002

VERENIGING VNO-NCW

Presentatie Register Commissarissen en Toezichthouders

Nationaal Register Commissarissen en Toezichthouders, resultaat van samenwerking werkgevers- en werknemersorganisaties

Den Haag, 7 februari 2002 - De Vereniging VNO-NCW, Nederlands Centrum van Directeuren en Commissarissen, FNV, FNV Formaat, CNV en Unie mhp en CommissarissenRegister en BestuursRegister lanceren vandaag het Nationaal Register Commissarissen en Toezichthouders.

Het Nationaal Register beoogt besturen, raden van commissarissen en toezichthouders, alsmede ondernemingsraden van vennootschappen en instellingen, behulpzaam te zijn bij het vinden en voordragen van geschikte commissarissen en toezichthouders. Het Nationaal Register Commissarissen en Toezichthouders is een samenvoeging van de sinds begin ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen