Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Internet krachtige aanvulling op advertentie media

Datum nieuwsfeit: 07-02-2002
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten


-PERSBERICHT-

Schiphol-Rijk, 8 februari 2002

Internet krachtige aanvulling op traditionele advertentie media

Resultaten van Advertising Research Foundation, Interactive Advertsing Bureau, MSN en Unilever Home & Personal Care's Dove ondersteunen de positieve toekomstverwachtingen van online adverteren

Op 7 februari 2002 hebben in de Verenigde Staten de Advertising Research Foundation (ARF), het Interactive Advertising Bureau (IAB), MSN en onderzoeker Rex Briggs gezamenlijk een aantal baanbrekende resultaten gepresenteerd die het belang van online adverteren ondersteunen. Als resultaat van jarenlang onderzoek naar het mogelijke verschil in effectiviteit van en de synergie tussen online en traditioneel adverteren, heeft het ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie