Mercury introduceert ActiveTune

Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

ActiveTune: 's werelds eerste performance-tuner voor 'live' informatiesystemen

Naar schatting 70 procent van de performance-problemen in bedrijfsapplicaties kunnen met gerichte 'tuning' definitief worden weggenomen.

Utrecht, februari 2002 - Met ActiveTune introduceert Mercury Interactive 's werelds eerste gerichte oplossing voor het optimaliseren van 'live' bedrijfsapplicaties. ActiveTune verzorgt daartoe een systematische 'tuning' van alle componenten en tiers in de complete ICT-architectuur. Zo kunnen zonder enige aanpassing van de bestaande software, hardware en de kennis daarvan toch eenvoudig aanzienlijke verbeteringen in de betrouwbaarheid en performance worden gerealiseerd.

Volgens Gartner Research vertonen zelfs systemen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen