Nieuwjaarsrede MVO-voorzitter: het gaat om vertrouwen

Datum nieuwsfeit: 07-02-2002
Bron: Productschap Margarine

Productschap Margarine

MVO-voorzitter: het gaat om vertrouwen

Het vertrouwen van de consument zal in 2002 moeten worden herwonnen, zowel door de overheid als door het bedrijfsleven. De Nederlandse Voedselautoriteit (NVA) en de Europese Voedselveiligheidsautoriteit (EVA) zullen hierbij een belangrijke rol spelen. De consument moet weer vertrouwen krijgen, in het bedrijfsleven dat het voedsel maakt en in de overheid die het bedrijfsleven controleert. Dit was de kernboodschap van de rede die MVO-voorzitter dr. G. Bresser op 21 januari jl. herbenoemd voor de periode 2002-2003 - op donderdag 31 januari heeft gehouden ter gelegenheid van de Nieuwjaarsreceptie.

De ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen