Euronext besluit begin maart over Noteringsmaatregel Prolion

07 Feb 2002 Euronext besluit begin maart over Noteringsmaatregel Prolion
Persbericht 2002.015

Euronext besluit begin maart over Noteringsmaatregel Prolion

Prolion Holding N.V. (`Prolion) heeft vandaag surcéance van betaling aangevraagd voor Prolion Sales B.V., de werkmaatschappij waarin zich nagenoeg alle operationele activiteiten bevinden. Prolion heeft in haar persbericht van heden een herstructurering aangekondigd en daarin aangegeven dat deze, gezien de acute liquiditeitsproblemen bij Prolion, op korte termijn moet worden geëffectueerd om de continuïteit van Prolion te kunnen waarborgen.

Na overleg met Prolion heeft Euronext Amsterdam N.V. besloten Prolion tot begin maart 2002 de tijd te gunnen de voorgestelde herstructurering te effectueren. Op basis van de huidige stand van zaken heeft Euronext Amsterdam N.V. besloten tot die tijd af te zien van het nemen van een noteringsmaatregel.