Rogier Gielen wordt sales directeur bij SmartHaven

Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Rogier Gielen wordt sales directeur bij SmartHaven

AMSTERDAM, 20020207 -- Amsterdam, 6 februari 2002. Softwarebedrijf SmartHaven heeft drs. Rogier Gielen MBA aangesteld als sales directeur. Gielen wordt verantwoordelijk voor de verkoop van SmartHaven's softwareoplossingen voor het structureren van informatie en kennis binnen bedrijven. Het in 1999 opgerichte SmartHaven verzekerde zich onlangs van nieuwe financiering voor marktbewerking en verdere ontwikkeling van haar innovatieve producten. Daarop is Gielen gevraagd om de commerciële activiteiten vorm te geven. Inmiddels is gestart met de introductie van SmartHaven's 'Classification Engine'.

Voordat hij in dienst van SmartHaven kwam, was Gielen zelfstandig actief op ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen