Politiebericht Limburg-Noord: Venlo 08-02-2002

Datum nieuwsfeit: 08-02-2002
Bron: Politie Limburg-Noord

Korps: Limburg-Noord, plaats: Venlo 8-02-2002 Mediabericht 08 februari 12.10 uur

Maasbree Autobrand MAASBREE Donderdagavond is aan de Rinkesfort een autobusje uitgebrand, met daarin een aantal vaten met vermoedelijk een afvalstof afkomstig van de productie van XTC. De brandweer bluste de autobrand, die omstreeks 21.00 uur werd gemeld. De politie doet onderzoek naar de herkomst van het busje. Venlo Vechtpartij VENLO - Bij een ruzie tussen meerdere mensen in een horecagelegenheid aan de Lomstraat raakten verschillenden mensen gewond. Een 17-jarig meisje uit Den Haag liep klappen op doordat zij tussen de vechtenden terechtkwam om de zaak te sussen. De ruzie onstond tussen twee mannen, waarbij een 17-jarige jongen uit Borne met een glas in zijn gezicht werd geslagen door een onbekende cafébezoeker. Toen deze jongen later buiten kwam werd hij door een groep aangevallen en geslagen. Het slachtoffer werd door een aantal met hem op stap zijnde vrienden bijgestaan. Hierop ontstond een vechtpartij tussen twee groepen, die op het moment dat de politie terplaatse kwam, al was beëindigd. De politie heeft een aangifte opgenomen van de mishandelde jongen. Er wordt een onderzoek ingesteld naar de identiteit van de geweldpleger.