Eerste Anti Pim Fortuyn pagina

Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Eerste Anti Pim Fortuyn pagina

AMSTERDAM, 20020210 -- Een site tegen Pim Fortuyn met zijn foute gedachten. Deze inmiddels ex-lijsttrekker is van plan om met zijn zieke gedachten de multiculturele samenleving te ondermijnen. Deze website komt daar tegen in actie.

A.G.A.R. (The Anonymous Group Against Racism) heeft zichzelf opgericht om bedreigingen voor de hedendaagse multiculturele maatschappij te bestrijden. Dit doet zij met woorden, maar ook met daden. Deze website http://www.antipim.cjb.net is de eerste daad. Pim Fortuyn heeft nog niet zijn definitieve terugtrekking uit de politiek bevestigd. A.G.A.R. zal tot zijn terugtrekking strijd blijven voeren.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen