Bernlef in Bibliotheektheater Rotterdam

Januari 2002

J. Bernlef in Bibliotheektheater Rotterdam
Perzisch/Nederlands poëzie

Op zondag 10 februari organiseert de Iraanse Stichting voor Cultuur en Kennis, in samenwerking met het Bibliotheektheater Rotterdam en Stichting Dunya, een Perzisch/Nederlands poëziemiddag in het Bibliotheektheater. Het programma maakt deel van het project "Literatuuruitwisseling, Perzisch/Nederlands". De hoofdgast is de bekende Nederlandse dichter, schrijver en criticus, J. Bernlef. Hij zal zijn nieuwe gedichten voordragen en over zijn poëzie spreken. Verder lezen de Iraanse dichter M. Miralai en de Iraanse dichteres Shiva voor uit hun werk. Muziek: Behzad (setar).

J. Bernlef ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen