Landelijk CDA start verkiezingscampagne in Zeeland

Datum nieuwsfeit: 12-02-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Landelijk CDA start verkiezingscampagne in Zeeland

Het CDA start op dinsdag 12 februari a.s. de verkiezingscampagne voor de gemeenteraadsverkiezingen in hotel Zeeland, Anthony Fokkerstraat 100 te Goes. Zeeland is de geboorteprovincie van lijsttrekker en fractievoorzitter Jan Peter Balkenende. De verkiezingsmanifestatie is de eerste manifestatie in een reeks. Lijsttrekker Balkenende zal de komende drie maanden alle provincies bezoeken.

De startmanifestatie in Goes begint om 19.30 uur. Na de opening zal Jan Peter Balkenende de aanwezigen toespreken. Daarna wordt de nieuwe verkiezingssite
(www.stemcda.nl) gepresenteerd. Vervolgens zal de hoogste Zeeuwse Kamerkandidaat, Tweede Kamerlid Siem Buijs, een korte toespraak ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen