Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Olympische websites mikken op 'goud'

Datum nieuwsfeit: 12-02-2002
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten

Ingezonden persbericht

PERSBERICHT

Olympische websites mikken op 'goud'

Mercury Interactive en Jupiter Media Metrix testen en analyseren gezamenlijk de beschikbaarheid, prestaties en bezoekersverkeer van Olympische websites.

Utrecht, 12 februari 2002 ? Vanaf de openingsceremonie tot en met de afsluiting van de Olympische Winterspelen worden diverse Olympische websites achter de schermen continu in het oog gehouden. Op grond van een aantal criteria zal vervolgens worden bepaald welke website het beste scoort. Daartoe worden continu de beschikbaarheid, prestaties, bezoekersaantallen, de tijd per bezoek en de transactiesnelheid gemeten en regelmatig gerapporteerd. De testspecialisten van Mercury Interactive werken ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie