Regionale callcenters blijken ideale flex-werkgever

Datum nieuwsfeit: 12-02-2002

Stichting Economische Stimulering Knooppunt Arnhem-Nijmegen

Tijd van de belfabrieken is voorbij

REGIONALE CALLCENTERS BLIJKEN IDEALE FLEX-WERKGEVER

Elst 8 februari 2002 De Stichting ESKAN heeft met behulp van het Researchcentrum voor Onderwijs en Arbeidsmarkt (ROA) een onderzoek verricht naar de arbeidsmarkt voor callcenters in de regio Arnhem Nijmegen. Uit de studie, mede ondersteund door het Europees Fonds voor Regionale Ontwikkeling, gemeente Arnhem en Nijmegen, Knooppunt Arnhem-Nijmegen, Eurowerk en het Bureau Arbeidsvoorziening, blijkt dat callcenters een waardevolle maatschappelijke functie vervullen, met name voor werknemers die werk willen combineren met zorgtaken of het volgen van een opleiding.

Callcenters ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen