Ramingsmethodiek en onderbouwing terreinquotiënten

Onderwerp: persbericht
Nummer: 7
Datum: 13 februari 2002
Inlichtingen bij Mark Stoffers (tel: 070-3383 408), Jos Ebregt (tel: 070-3383417), of Dick Morks (tel: 070-3383410)

Een analyse van de ramingsmethodiek en een betere onderbouwing van terreinquotiënten, locatietypevoorkeur en onttrekkingen in de BedrijfsLocatieMonitor.

De voorkeur van ondernemers op het gebied van bedrijfslocaties is niet in te delen in een groot aantal specifieke locatietypen. De voornaamste eisen hebben een algemeen karakter: representativiteit, uitbreidingsmogelijkheden en bereikbaarheid. Daarom volstaat voor de formele bedrijventerreinen een indeling in zeehavenlocaties, overige bedrijventerreinen en kantoorlocaties. Formele ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen