Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

'UPC moet misleidende reclame Priority Telecom wijzigen'

Datum nieuwsfeit: 14-02-2002
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten

Ingezonden persbericht


P E R S B E R I C H T

Reclame Code Commissie: UPC moet misleidende reclame voor Priority Telecom wijzigen

De wijze waarop UPC reclame maakt voor het bellen via de kabel met Priority Telecom acht de Reclame Code Commissie opnieuw misleidend.

UPC beweerde op de internetsite dat Priority Telecom abonnees onderling lokaal en interlokaal tot 50% voordeliger kunnen bellen in vergelijking met het KPN BelBasis abonnement. Aangezien UPC met Priority Telecom hetzelfde starttarief hanteert als bij KPN BelBasis, is het genoemde voordeel volgens de Commissie niet haalbaar. Aldus "acht ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie