Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Nederlander blijft trouw aan merken

Datum nieuwsfeit: 14-02-2002
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten

Ingezonden persbericht

Persbericht
14 februari 2002

NEDERLANDER BLIJFT TROUW AAN MERKEN
KPN van alle onderzochte Nederlandse merken meest betrouwbaar

Als Nederlanders eenmaal een betrouwbaar merk hebben gekozen, zijn ze niet snel geneigd van deze keuze af te stappen. Na Italianen zijn Nederlanders* het meest merkentrouw in Europa. Dit blijkt uit het onderzoek European Trusted Brands 2002 van Reader's Digest.

In Europa vroeg Reader's Digest ruim 31.000 consumenten** in 18 landen naar hun ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie