Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Nieuwe energy drink richt zich op jonge doelgroep

Datum nieuwsfeit: 14-02-2002
Vindplaats van dit bericht
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

PERSBERICHT
14/02/2002

Bomba Energy Drink: meer smaak, meer keuze, meer uitstraling!

Veelbelovende nieuwe energy drink richt zich op jonge doelgroep

Bomba Energy Drink Nederland B.V. introduceert Nederlands krachtigste Energy Drink: Bomba. Deze bijzondere Energy Drink is het resultaat van jarenlang onderzoek en ontwikkeling op het gebied van powerdrinks. Niet voor niets staat Bomba garant voor kracht, energie, kleur & smaak. Het unieke design spreekt voor zich. Met de unieke smaken en de hoge 'mixbaarheid' richt Bomba Nederland zich met deze Energy Drink rechtstreeks op het jongere (uitgaans)publiek.

Ontmoet Bomba. Ontmoet Kracht. Ontmoet Smaak. De wereld van Bomba is een bruisende wereld boordevol jong leven. Maximaal ontdekken. Bomba zorgt voor extra power voor lichaam en geest. En dat resulteert in volop energie, optimaal leven en eindeloos plezier.

Het geheim? Meer smaak, meer keuze, meer uitstraling. En Bomba werkt! Het is lekker. Het is krachtig. Het is Blue, Red, Yellow en Black. Want Bomba is te verkrijgen in maar liefst vier verrassende smaken. Yellow Energy verwent je geest met extra power. Blue Energy is apart, mooi en mysterieus en heeft bovendien zeer weinig calorieën. Met Red Energy ga je voor fris, fruitig en vulkanische kracht. En last but not least: Black Energy. Vol van kleur. Vol van smaak. Pure lichaamskracht. Kortom: zoveel smaken, zoveel energie!

Bomba is verkrijgbaar bij onder andere de Bijenkorf en de grotere benzinepompen langs belangrijke snelwegen in Nederland. Voor meer informatie over deze unieke Energy Drink kun je surfen naar www.bombaenergy.nl

Redactienoot:
Voor uitgebreide informatie of productmogelijkheden, -prijzen en
-promotie kun je contact opnemen met: Down Under Imagofactory T. 073-6841365 of email (linda.crijns@downunder.nl)

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie