Aanpassing voorzijde Europees Schadeformulier

Bron: Verbond van Verzekeraars

Verbond van Verzekeraars

Aanpassing voorzijde Europees Schadeformulier

In CEA-verband is besloten de voorkant van het Europees Schadeformulier op een aantal punten te herzien en te moderniseren. De wijzigingen betreffen een aantal toevoegingen in de rubrieken en vragen. Tevens bestaat de mogelijkheid om rechts bovenaan het formulier een barcode te laten drukken met n.a.w.-gegevens en polisnummer van de verzekerde (dit uiteraard in overleg met de drukker). Op de blauwe omslag van het formulier wordt verwezen naar de Verbondsbrochure Schade lijden, schade vergoeden bij verkeersongevallen, die in 2001 is herzien en herdrukt.

Zowel het Europees Schadeformulier als deze brochure kunnen rechtstreeks worden besteld bij drukkerij Cadform B.V., Postbus 158, 3620 AD in Breukelen, fax: 0346-266455.

Bondig, februari 2002