Borland® maakt gebruik van webservices in C++ mogelijk

Datum nieuwsfeit: 14-02-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Persbericht

Borland® maakt gebruik van webservices in C++ mogelijk ~ Borland® C++Builder® 6 uitgerust met de nieuwste webservices technologieën ~

14 februari 2002 - Borland introduceert Borland® C++Builder® 6 voor snelle ontwikkeling van e-business applicaties, met webservices ondersteuning in een C++ visuele ontwikkelomgeving. C++Builder 6 biedt bovendien de naar schatting 2,6 miljoen C- ontwikkelaars de mogelijkheid cross-platform-ready Windows®/Linux® GUI-, database-, webserver- en webservices applicaties te bouwen en te deployen met Borland C++ voor Linux, dat binnenkort zal verschijnen. De productcombinatie vereenvoudigt e-business integratie over verschillende platformen tussen klanten, leveranciers, zakenpartners en werknemers wereldwijd.

"Met ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen