Politiebericht Limburg-Zuid: Maastricht 14-02-2002

Datum nieuwsfeit: 14-02-2002
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 14-02-2002 Persberichten regio Limburg-Zuid 2e editie (16.55) Donderdag 14 februari 2002

Klimmen, snelheidscontrole:
Op donderdag 14 februari 2002 heeft op de Klimmenderstraat te Klimmen een snelheidscontrole plaatsgevonden. Van de 482 gecontroleerde motorvoertuigen bleken 29 bestuurders harder te rijden dan de toegestane snelheid van 50 km per uur. Van de 29 snelheidsovertreders werden er 11 staande gehouden. Deze bestuurders kregen het proces-verbaal meteen uitgereikt. De andere overtreders krijgen het proces-verbaal thuis gestuurd. De hoogst gemeten snelheid bedroeg 71 km per uur.

Heerlen, woninginbraak:
In de nacht van woensdag op donderdag ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen