Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Citroën dichter bij klant

Datum nieuwsfeit: 15-02-2002
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

AutoRai

15-2-2002

Citroën dichter bij klant

Citroën heeft zojuist haar nieuwe internetsite aan de openbaarheid prijsgegeven. Aan de bouw van de nieuwe site is vanaf zomer 2001 gewerkt door een projectteam van Citroën-medewerkers, ondersteund door vooraanstaande internet- en contentbureaus.

De nieuwe site breekt met traditionele sites waar louter geïnformeerd wordt en waar eenzijdig plaatjes getoond worden. Citroën introduceerde de C5 in het voorjaar van 2001 met een eigen internetsite, waarmee het merk goede ervaringen opdeed. Innovatief als Citroën als autofabrikant is, vond ook de marketing-afdeling een geheel nieuwe wijze van communicatie naar het publiek. ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie