Wereldwijd gratis oppas-vakanties

Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Wereldwijd gratis oppas-vakanties

GRONINGEN, 20020218 -- Vanaf 15 februari 2002 verzorgt het Groningse bedrijf Holiday Link voor Nederland in meer dan 100 landen gratis oppas-vakanties via haar website http://www.holidaylink.com Reislustige studenten, maar ook anderen, kunnen 90 dagen zonder kosten zich aanbieden als oppasser van een woning met soms een huisdier in o.a. de Verenigde Staten, Canada, Australie, Nieuw-Zeeland, Zuid-Afrika maar ook alle Europese landen. Een unieke gelegenheid om goedkoop tijdelijk in een min of meer ver land te wonen en kennis te maken met de inwoners. .

Vanaf 1979 verzorgt deze organisatie in dezelfde landen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen