NVJ-sectie internet zoekt nieuwe bestuursleden

Bron: Nederlandse Vereniging van journalisten

Nederlandse Vereniging van journalisten

NVJ-sectie internet zoekt nieuwe bestuursleden

Drie bestuursleden van de NVJ-sectie internet hebben een andere baan of willen om een andere reden het bestuur verlaten: Froukje Santing, Lidwien Venselaar en Esther Habers-Teeuwisse. Zij worden op maandag 18 februari in een tussentijdse bestuursverkiezing vervangen. Kandidaten, die lid van de NVJ moeten zijn en in de internetjournalistiek moeten werken, kunnen zich tot een uur voor de vergadering melden bij Marjolein van Spaendock, NVJ ((vereniging@nvj.nl), 020-6766771).

Het huidige bestuur grijpt de gelegenheid aan om na een bestaan van officieel 1.5 jaar als sectie internet de tussenbalans op te maken over de invloed van internet op de professionele journalistiek. Dat gebeurt in de vorm van een talkshow "Rondom Internet", enigszins op de wijze van het NRCV-programma "Rondom Tien". De presentator van Rondom Tien, Cees Grimbergen, zal ook Rondom Internet leiden.

De openbare vergadering en de bijeenkomst worden gehouden in Park Plaza in Utrecht (achter het Centraal Station) op 18 februari 2002. Aanvang 19.30 uur. Ook niet-leden zijn welkom, maar alleen leden hebben stemrecht tijdens de bestuursverkiezing.