Dupaco gaat Stratus servers distribueren

Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Dupaco gaat Stratus servers distribueren
Topdistributeur richt zich met name op entry-level fouttolerante server

Leusden, 18 februari 2002 - Dupaco distribution bv, distributeur van onder andere ISP-, ASP-, connectivity- en security-oplossingen, gaat in Nederland de ftServers van Stratus distribueren. Stratus Technologies, Inc., sinds 1980 leverancier van fouttolerante systemen, brengt deze hoog beschikbare servers voor het Microsoft® Windows® 2000 platform sinds kort op de markt. De onderneming biedt hiermee een oplossing voor de groeiende vraag naar hoog beschikbare en fouttolerante servers voor bedrijfskritische toepassingen. Bovendien gaan beide bedrijven samen marketingactiviteiten - zoals seminars
- organiseren.
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen