PvdA-delegatie met Bos in Rotterdam Noord

Partij van de Arbeid

PERSBERICHT PvdA

PvdA-DELEGATIE MET WOUTER BOS IN ROTTERDAM NOORD

Maandag 18 februari bezoekt staatssecretaris van Financiën Wouter Bos Rotterdam Noord. Hij wordt vergezelt door de kandidaat-kamerleden Roos Vermeij en Diederik Samsom en de Rotterdamse wethouder Peter van Dijk.

Het bezoek vindt plaats als vervolg op een huiskamergesprek dat Wouter Bos vorig jaar hield. Tijdens dit gesprek vertelden bewoners uit Rotterdam Noord over hun ervaringen met gemeentelijke instellingen zoals de Gemeentewerken en de Roteb. Daarbij kwam ook de reinigingspolitie aan de orde. De PvdA-delegatie wil nu met alle betrokken in gesprek.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen