Online discussie geopend over duurzame ontwikkeling

Bron: Programmabureau Advies Overheid.nl

Programmabureau Advies Overheid.nl

Online discussie geopend over duurzame ontwikkeling

Sinds gisteren is het digitale duurzaamheidsdebat gestart. Op de site www.nsdodebat.nl kan iedereen meepraten over de themas klimaat, bevolking, biodiversiteit en goed bestuur.

Lodewijk de Waal (voorzitter FNV), Doekle Terpstra (voorzitter CNV) en Hans Bolscher (directeur Max Havelaar) gaven de aftrap voor de discussie. Zij poneerden ieder een stelling, waarop sitebezoekers kunnen reageren. Bolscher vindt bijvoorbeeld dat de lage prijs van veel producten de duurzaamheid bedreigt. Terpstra stelt dat de CNV er faliekant op tegen is om hoog opgeleide arbeidskrachten van buiten de EU te halen.
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen