Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Inhoud februarinummer 2002 tijdschrift 'Horeca Nederland'

Datum nieuwsfeit: 18-02-2002
Bron: Koninklijk Horeca Nederland
Zoek soortgelijke berichten

Koninklijk Horeca Nederland

Tijdschrift Koninklijk Horeca Nederland
Inhoud blad februari 2002

Tijdschrift Horeca Nederland februari 2002 Inhoudsopgave februari 2002 van het maandblad voor leden van Koninklijk Horeca Nederland.

Bob: geen actie met het vingertje

"Bob is geen traditionele anti-alcoholcampagne, geen actie met het vingertje. Daarom denk ik dat Bob zo razendsnel populair is geworden. Zowel bij ondernemers als bij gasten." Dat zegt Jeu Claes, directeur Koninklijk Horeca Nederland, naar aanleiding van de Bob-golf die Nederland in korte tijd volledig heeft overspoeld. In de horeca is Bob na de euro het gesprek van de dag ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie