Geduld in de bouw raakt op

FNV

Geduld in de bouw raakt op
Regio Noord - groningen@vc.fnv.nl

Na vijf onderhandelingsronden over de nieuwe bouw-CAO bleek het niet mogelijk met de werkgevers te onderhandelen. Bert Buwalda, Districtshoofd van FNV Bouw in Noord-Nederland, zegt dat het geduld langzamerhand begint op te raken. De kaderleden van FNV Bouw hebben hun steun uitgesproken aan de delegatie die onderhandelt over een nieuwe bouw-CAO. De kaderleden stemden tijdens een extra vergadering eveneens in met het starten van acties wanneer de werkgevers op 19 februari opnieuw niet bereid zijn om over het totale voorstellenpakket te onderhandelen.

Werkgevers onwillig
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen