Vertis op Semi Proces Systems 2002

Bron: Vertis

Vertis

Vertis op Semi Proces Systems 2002

Tijdens de Semi Proces Systems 2002 op 19 en 20 februari organiseert Vertis een lezing over de pragmatische invulling van verticale integratie. Bij verticale integratie gaat het om de verbinding tussen het productieproces en de informatiesystemen.

ERP-pakketten bieden de bedrijven waar ze in gebruik zijn ongekende mogelijkheden om de cruciale bedrijfsprocessen te beheersen. Toch blijft de verbinding met de werkvloer vaak moeizaam door een ontoereikende aansluiting op de daar gebruikte systemen. Veel kostbare informatie is daardoor niet tijdig beschikbaar of gaat zelfs geheel verloren.

Harry ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen