Openwave kondigt ondersteuning aan van open mobile architecture

Datum nieuwsfeit: 20-02-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

OPENWAVE KONDIGT ONDERSTEUNING AAN VAN OPEN MOBILE ARCHITECTURE (OMA)

Naarden, 20 februari 2002 - Openwave Systems, Inc. (Nasdaq: OPWV), leverancier van open, op IP gebaseerde software en -applicaties voor communicatie-infrastructuren, heeft aangekondigd het Open Mobile Architecture-initiatief (OMA) te ondersteunen. Het bedrijf heeft reeds actie ondernomen om snelle samenwerking op het gebied van standaarden en interoperabiliteit met andere OMA-leden mogelijk te maken. Openwave zal verder haar productontwikkeling en -strategie in lijn brengen met de missie van het initiatief, dat is gericht op promotie en acceptatie van mobiele diensten voor consumenten.

De deelnemers aan het initiatief ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen