Philips Semiconductors kiest TIBCO voor totale businessintegrat

Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

PERSBERICHT

PHILIPS SEMICONDUCTORS KIEST TIBCO SOFTWARE VOOR TOTALE BUSINESS INTEGRATIE EN VERBETERING VAN B2B SUPPLY CHAIN

~ Philips Semiconductors gebruikt TIBCO's integratie- en B2B oplossingen om klantrelaties te intensiveren en interne efficiëntie te verbeteren ~

20 februari 2002 - TIBCO Software Inc. en Philips Semiconductors, een divisie van Philips Electronics, hebben aangekondigd dat Philips Semiconductors TIBCO Software gebruikt voor het implementeren van een geavanceerd, geïntegreerd en geschakeld supply chain systeem, dat gebaseerd is op RosettaNet's e-business standaarden. Na een omvangrijk evaluatieproces heeft Philips Semiconductors voor TIBCO gekozen vanwege de end-to-end oplossing die ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen