Laurus vindt koersontwikkeling niet gerechtvaardigd

Datum nieuwsfeit: 21-02-2002
Bron: Laurus NV

Laurus NV

Herstructurering Laurus-organisatie Nederland, 21 februari 2002

21 februari 2002

Het bestuur van Laurus N.V. heeft kennisgenomen van de koersontwikkeling van het aandeel Laurus gedurende de afgelopen dagen. Deze ontwikkeling wordt waarschijnlijk veroorzaakt door recente perspublicaties over een mogelijke overname. Het bestuur van Laurus is van mening dat de koersontwikkeling niet wordt gerechtvaardigd door de algemene gang van zaken bij de vennootschap, noch door andere specifieke feiten of omstandigheden.

Zoals eerder is bekend gemaakt, is de operationele gang van zaken gedurende het afgelopen jaar zeer onbevredigend geweest. Vanzelfsprekend is het bestuur intensief bezig om op zo kort mogelijke termijn oplossingen uit te werken ter versterking van de (vermogens)positie van de onderneming. Zodra terzake nadere mededelingen kunnen worden gedaan, zal dit uiteraard onverwijld geschieden.