Keukenhof: 'De mooiste lente van je leven'

Datum nieuwsfeit: 21-02-2002
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

KEUKENHOF 2002 PRESENTEERT:
"DE MOOISTE LENTE VAN JE LEVEN"

In het voorjaar is Keukenhof de bloemenattractie van Nederland. In 2002 opent Keukenhof haar deuren, voor de 53ste maal. Het park is geopend van donderdag 21 maart (begin van de lente) tot en met maandag 20 mei (Pinksteren) elke dag van 08.00 tot 19.30 uur, k op zon- en feestdagen (kaartverkoop sluit om 18.00 uur). Acht weken lang bloeien miljoenen tulpen in alle kleuren van de regenboog. Miljoenen tulpen, narcissen en hyacinten, maar ook eeuwenoude eiken, een doolhof, een speelweide en waterpartijen. Kunst speelt een prominente rol op Keukenhof. Harmonie van natuur en cultuur. In het park is een permanente beeldententoonstelling, een beeldenroute en in de diverse paviljoens zijn schilderijen- en foto- exposities te bezichtigen.

Entreeprijzen
a) Volwassenen 11,00 b) 65+ 10,00 c) Kinderen (4 t/m 11 jaar) 5,50

Voor informatie kunt u contact opnemen met Keukenhof. Afdeling marketing & public-relations.
(0252) 465505 fax: (0252) 465565.

Keukenhof, 9 augustus 2001