Hoofddirectieleden benoemd bij SNS bank en SNS Reaal

SNS REAAL GROEP
www.snsreaalgroep.nl

Hoofddirectieleden benoemd bij SNS bank en SNS Reaal Verzekeringen

Drs. G. (Gert) van Wakeren (41) is per 1 januari 2002 benoemd tot lid Hoofddirectie SNS bank met als primair aandachtsgebied Productmanagement. Deze functie combineert hij met zijn functie Directeur Vermogensvorming SNS bank, die hij ook per 1 januari 2002 aanvaardde. Daarvoor was de heer Van Wakeren directeur SNS Direct.

Drs. A.F.J. (Albert) Bakker RA (40) is eveneens per 1 januari 2002 benoemd tot lid Hoofddirectie SNS Reaal Verzekeringen met als primair aandachtsgebied Service Center Verzekeringen. Daarvoor was de heer Bakker verantwoordelijk voor het Leven- en Schadebedrijf van Hooge Huys.

Over SNS Reaal Groep
SNS Reaal Groep is een innovatieve en Nederlandse financiële dienstverlener, die zich richt op vorming, beheer en bescherming van financiële vermogens van particuliere en zakelijke relaties, door het bieden van een samenhangend pakket van bancaire, beleggings- en verzekeringsproducten via verschillende distributiekanalen. De dienstverlening aan relaties geschiedt via de hoofdmerken SNS bank en Hooge Huys, alsmede een aantal nichelabels.

Voor nadere informatie:
SNS Reaal Groep