Compumatica koopt VPN-Productlijn van Utimaco Safeware

Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Compumatica koopt VPN-Productlijn van Utimaco Safeware

UDEN, 20020221 -- Uden, 21 februari 2002 - Met ingang van 1 Maart 2002 gaat de VPN-Productlijn van de productgroep Network Security van Utimaco Safeware in het bezit van Compumatica secure networks over. De in Aken gevestigde onderneming Compumatica secure networks GmbH is de dochter van de nederlandse netwerk security integrator Compumatica secure networks, sinds jaren partner van Utimaco Safeware voor de netwerk security divisie. Compumatica is in Nederland zeer succesvol binnen de overheid. Diverse grootschalige projecten zijn door Compumatica zelfstandig en met partners uitgevoerd.

Compumatica secure networks zal de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen