Oplossing voor beveiliging van draadloze netwerken

Datum nieuwsfeit: 21-02-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Internet Security Systems biedt als eerste complete oplossing voor beveiliging van draadloze netwerken

Atlanta, Brussel, Capelle a/d IJssel, 21 februari 2002 - Internet Security Systems (ISS) (Nasdaq: ISSX) gaat als eerste bedrijf een complete oplossing op de markt brengen voor het beveiligen van draadloze netwerken. Met Wireless Scanner voegt ISS een geautomatiseerd audit product toe aan haar bestaande draadloze oplossingen: X-Force checks voor draadloze componenten van vaste netwerkproducten, wireless security consulting en managed security services.

Steeds meer bedrijven, ongeacht grootte of branche, gebruiken draadloze technologie (WLAN) om de mobiliteit van medewerkers te verbeteren en ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen