Groenink, Kleisterlee en Netelenbos te gast op Carrièrebeurs

Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Persbericht

Groenink (ABN Amro), Kleisterlee (Philips) en minister Netelenbos te gast Prominente CEO's op De Nationale Carrièrebeurs

Op 22 en 23 februari wordt de vijfde editie van De Nationale Carrièrebeurs georganiseerd in de Amsterdam RAI. De Nationale Carrièrebeurs is in vijf jaar tijd uitgegroeid tot het grootste landelijke carrière-evenement. De beurs zal worden geopend door minister Vermeend (Sociale zaken en werkgelegenheid).

Op De Nationale Carrièrebeurs 2002 zullen ruim 120 bedrijven, overheids- en onderwijsinstellingen aanwezig zijn, waaronder ingenieursbureaus, accountantskantoren, banken, multinationals, intermediairs, ICT-bedrijven en overheidsinstellingen.
De Nationale Carrièrebeurs wordt in 2002 voor ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen