Politiebericht Utrecht: district Rijn & Venen 23-02-2002

Datum nieuwsfeit: 23-02-2002
Bron: Politie Utrecht

Korps: Utrecht, plaats: Utrecht 23-02-2002 Persberichten district Rijn & Venen, 12.45 uur

Snelheidscontrole

LOENEN A/D VECHT Tijdens een snelheidscontrole vrijdag rond 17.00 uur zijn op de Provinciale weg N201 118 bestuurders betrapt op het overschrijden van de maximum snelheid. Ter plaatse mag 80 km/u worden gereden. De hoogst gemeten snelheid bedroeg 129 km/u. In totaal werden bijna 3400 automobilisten gecontroleerd.

Aanrijding letsel

WOERDEN Bij een aanrijding op de kruising Wipmolenlaan Blekerijlaan kwamen vrijdagmiddag om 14.40 uur twee autos met elkaar in botsing. Een 33-jarige man uit Amstelveen verleende geen voorrang aan een 52-jarige bestuurder uit Woerden. De twee autos raakte door de aanrijding totall los. De man uit Amstelveen werd ter plaatse aan zijn verwonding behandeld door personeel van de ambulancedienst.