Waterland Security Service krijgt vergunning Justitie

Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Waterland Security Service krijgt vergunning Justitie

PURMEREND, 20020225 -- Waterland Security Service vof te Purmerend heeft op 1 februari 2002 toestemming gekregen van het ministerie van Justitie om beveiligingswerkzaamheden te mogen uitvoeren ingevolge de wet op de particuliere beveiligingsorganisaties en recherchebureaus. Waterland Security Service is opgericht in maart 2001 en wil een daadkrachtige regionale partner zijn op het gebied van het terugdringen, voorkomen en beheersen van criminaliteit en bedrijfsrisico's. Beide vennoten hebben 10 jaar ervaring in de diverse takken van de beveiligingsbranche.

Op dit moment vindt er een inventarisatie plaats voor wat betreft een adequate ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen