Aandeelhoudersvergadering RNA gaat morgen niet door

TIJDELIJK UITSTEL:
AANDEELHOUDERSVERGADERING RODAMCO NORTH AMERICA

GAAT MORGEN NIET DOOR

Rodamco North America NV ('RNA') kondigt aan dat de buitengewone algemene vergadering van aandeelhouders ('aandeelhoudersvergadering') die morgen zou plaatsvinden, niet doorgaat. Tijdens een zitting van de Ondernemingskamer van het Gerechtshof te Amsterdam afgelopen vrijdag oordeelde de Ondernemingskamer dat er morgen tijdens de aandeelhoudersvergadering niet gestemd zal mogen worden. RNA heeft de aandeelhoudersvergadering uitgesteld en is van plan zo snel mogelijk een nieuwe aandeelhoudersvergadering te organiseren zodra de huidige belemmeringen zijn opgeheven.

Een volgende zitting van de Ondernemingskamer zal plaatsvinden op 21 maart aanstaande.

-EINDE-

Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met: Rodamco North America NV
Constantijn van Rietschoten

010 201 36 21 (kantoor) 06 22 99 42 70 (mobiel)
BEZOEK OOK ONZE WEBSITE VOOR MEER INFORMATIE:
WWW.RODAMCO-NA.COM

Aan de redactie:

Rodamco North America NV is een grote onroerendgoedmaatschappij die in de Verenigde Staten belegt en tevens een van de grootste onroerendgoedfondsen genoteerd aan de Officiële Markt van Euronext Amsterdam. Dankzij de focus op haar kernportefeuille, te weten winkelbeleggingen van topkwaliteit, en de aankoop van Urban Shopping Centers, Inc. in november 2000, is RNA de op twee na grootste eigenaar van winkelcentra in de Verenigde Staten. De Vennootschap heeft belangen in 35 regionale winkelcentra verspreid over de gehele Verenigde Staten. RNA is een beleggingsmaatschappij met veranderlijk kapitaal en heeft een secundaire notering aan de beurzen van Parijs, Frankfurt en Brussel.

25 feb 02 10:56