Software AG kiest Tridion voor beheer internet

Datum nieuwsfeit: 25-02-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Software AG kiest Tridion voor beheer internet, intranet en extranet

Amsterdam, 25 februari 2002 Software AG, Europa s grootste leverancier van systeemsoftware voor gegevensbeheer en elektronisch zakendoen, wordt na een eerder geslaagd samenwerkingsverband met Tridion, nu klant van Tridion. Dit stelt Tridion in staat zijn positie op de internationale markt voor op XML-gebaseerd content management verder uit te breiden. Software AG zal voor zijn wereldwijde activiteiten en aanwezigheid op het internet, alsook voor alle intranet- en extranetdoeleinden, gebruik gaan maken van de Tridion DialogServer, Tridion s belangrijkste product voor het beheren, updaten en hergebruiken van content.

De ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen